Steinar Vaadal, fagdirektør i Nærings- og fiskeridepartementet og Kathrine Helen Sundeng, forurensingsrådgiver hos Sysselmesteren, er oppgitt over at området som ble ryddet i fjor, nå er brukt til hensetting.
Foto: Tare Reklev Øverbø
Sjøområdet:
Ryddet i fjor – forsøplet igjen nå