Arktisk mat-merkevare

Kulinarisk nettverk Svalbard heter nykomlingen. Første merkbare konsekvens blir en matfestival i oktober.

Jørn Hansen (t.v.) driver Kroa, og Steve Daldorff Torgersen har Svalbard Explorer. Begge er med i planene om å lage en kulinarisk merkevare for Svalbard.
Jørn Hansen (t.v.) driver Kroa, og Steve Daldorff Torgersen har Svalbard Explorer. Begge er med i planene om å lage en kulinarisk merkevare for Svalbard.
Publisert

I forrige uke samlet aktører fra ulike reiselivs- og serverings­bedrifter seg for å stifte Kulinarisk nettverk Svalbard.

– Håpet er å lage en egen merkevare, og gjøre Svalbard til mer enn et reisemål hvor man drar ut på tur med snøskuter eller hund, og jakter naturopplevelser. Dette skal bli et sted hvor man også reiser for å spise og drikke godt, sier Stein-Ove Johannessen som står i spissen for initiativet.

«Alle» er med

Bli abonnent på Svalbardposten

Hvilket abonnement passer for deg?

Betal med Vipps!

Alle abonnement blir automatisk fornyet til ordinær pris og løper til det blir sagt opp.

1 måned digitalt abonnement

Digital måned

10,- den første måneden, deretter 203,- per måned

for 1 måned

Bestill her

1 år papir og digitalt abonnement

Komplett HELÅR.

2138,-

for 12 måneder

Bestill her

6 måneder papir og digitalt abonnement

Komplett halvår.

1215,-

for 6 måneder

Bestill her

1 år digitalt abonnement

Digitalt helår

1600,-

for 12 måneder.

Bestill her

6 måneder digitalt abonnement

Digitalt halvår

950,-

for 6 måneder

Bestill her

1 år komplett sør for Bodø

2578,-

Full digital tilgang, eAvis og papirutgaven én gang i uken.
Portotillegg pr. avis fra Bodø og sørover pålydende kr 10,-

Bestill her

6 måneder komplett sør for Bodø

1435,-

Full digital tilgang, eAvis og papirutgaven én gang i uken.
Portotillegg pr. avis fra Bodø og sørover pålydende kr 10,-

Bestill her

Powered by Labrador CMS