Arktisk mat-merkevare
Kulinarisk nettverk Svalbard heter nykomlingen. Første merkbare konsekvens blir en matfestival i oktober.
Jørn Hansen (t.v.) driver Kroa, og Steve Daldorff Torgersen har Svalbard Explorer. Begge er med i planene om å lage en kulinarisk merkevare for Svalbard.
Line Nagell Ylvisåker (arkiv)
I forrige uke samlet aktører fra ulike reiselivs- og serveringsbedrifter seg for å stifte Kulinarisk nettverk Svalbard.
– Håpet er å lage en egen merkevare, og gjøre Svalbard til mer enn et reisemål hvor man drar ut på tur med snøskuter eller hund, og jakter naturopplevelser. Dette skal bli et sted hvor man også reiser for å spise og drikke godt, sier Stein-Ove Johannessen som står i spissen for initiativet.
«Alle» er med
1 måned digitalt abonnement
Digital måned
10,- den første måneden, deretter 203,- per måned
for 1 måned
Bestill her
1 år papir og digitalt abonnement
Komplett HELÅR.
2138,-
for 12 måneder
Bestill her
6 måneder papir og digitalt abonnement
Komplett halvår.
1215,-
for 6 måneder
Bestill her
1 år digitalt abonnement
Digitalt helår
1600,-
for 12 måneder.
Bestill her
6 måneder digitalt abonnement
Digitalt halvår
950,-
for 6 måneder
Bestill her
1 år komplett sør for Bodø
2578,-
Full digital tilgang, eAvis og papirutgaven én gang i uken.
Portotillegg pr. avis fra Bodø og sørover pålydende kr 10,-
Bestill her
6 måneder komplett sør for Bodø
1435,-
Full digital tilgang, eAvis og papirutgaven én gang i uken.
Portotillegg pr. avis fra Bodø og sørover pålydende kr 10,-
Bestill her