Longyearbyen lokalstyre skal selge sine boliger til Statsbygg, og leie boliger tilbake. Foto: Kåre M. Hansen Skal selge 123 boliger Publisert 01.05.2025 - 10:30 Denne artikkelen er mer enn ett år gammel. nyheter boligpolitikk politikk statsbygg