Pia Sivertsen, mammaen til Nikoline som døde som følge av skredet i 2015, og storesøster Pernille Røkenes synes det er bra det har kommet et minnesmerke.
Foto: Line Nagell Ylvisåker
– Fint og vondt på samme tid
Denne artikkelen er mer enn ett år gammel.